Paslaugos

Mūsų teikiamos buhalterinės apskaitos tvarkymo paslaugas sudaro:

  • Pirkimo ir pardavimo dokumentų registravimas
  • Kasos ir banko dokumentų apskaita
  • Ilgalaikio turto apskaita
  • Trumpalaikio turto apskaita
  • Darbo užmokesčio, atostoginių ir kitų išmokų darbuotojams skaičiavimas ir įtraukimas į apskaitą
  • Mokesčių apskaičiavimas ir deklaravimas
  • Finansinių ataskaitų parengimas
  • Statistinių ataskaitų parengimas
  • Personalo apskaita (darbo sutarčių surašymas, įsakymų parengimas, priėmimo ir atleidimo dokumentų paruošimas)
  • Sutvarkome apleistą įmonės buhalterinę apskaitą atsižvegdami į konkretaus ataskaitinio laikotarpio LR teisės aktus bei verslo apskaitos standartus.
PASLAUGŲ ĮKAINIAI  
  1/1/2014
PASLAUGOS PAVADINIMAS Fiksuotas aptarnavimo mokestis, Lt be PVM
1. Dokumentų paruošimas įmonės įkūrimui (be valstybės rinkliavų) 345.28Lt/100.00EUR
2. Dokumentų paruošimas įmonės reorganizavimui (be valstybės rinkliavų) 345.28Lt/100.00EUR
3. Pilnas įmonės buhalterinės apskaitos vedimas (apyvarta iki 50 000Lt darb.iki 10) 600.00Lt/173.77EUR
4. Pilnas įmonės buhalterinės apskaitos vedimas (apyvarta virš 50 000Lt drbuotojų iki 20) 1000.00Lt/289.62EUR
4.1. Pilnas įmonės buhalterinės apskaitos vedimas (apyvarta virš 100 000Lt darbuotojų virš 30) 1500-2000Lt/434.43-579.24EUR
5.Konsultacija apskaitos klausimais (nereikalaujantis pap.dom.) 100.00Lt/28.96EUR
6.Konsultacija apskaitos klausimais (reikalaujantis pap.žinių.) 100.00Lt/28.96EUR
7.Buhalterinės apskaitos duomenų suvedimas pagal dokumentų kiekį:  
7.1. 1 dokumento įvedimas 5.00Lt/1.45EUR
7.2. Mokesčiams deklaracijos pateikimas 1vnt. 50.00Lt/14.48EUR
7.3. Sodrai ataskaitų pateikimas 1vnt. 50.00Lt/14.48EUR
7.4. Statistikos ataskaitų pateikimas 1vnt. 50.00Lt/14.48EUR
7.5. Ketvirtinių ar papildomų balansų sudarymas (pagal kliento poreikį) 500.00Lt/144.81EUR
7.6. Metinio balanso sudarymas 1000.00Lt/289.62EUR
7.7. Deklaracijos paruošimas (tik su darbo santykiais ir nuoma) 250.00Lt/72.41EUR
7.8. Deklaracijos paruošimas (individuali veikla) 500.00Lt/144.81EUR
7.9. DU skaičiavimas iki 10 žmonių 200.00Lt/57.92EUR
7.10. DU skaičiavimas virš 10-30 žmonių 300.00Lt/86.89EUR
8. JAR formų pildymas:  
8.1.Direktoriaus, įmonės duomenų keitimas 100.00Lt/28.96EUR
8.2.Direktoriaus - akcininko keitimas 100.00Lt/28.96EUR
9. Apskaitos vedimas pagal prekybinių taškų kiekį (1taškas) 350.00Lt/101.37EUR
10.VMI duomenų pakeitimas 100.00Lt/28.96EUR
11. Įvairių žurnalų paruošimas 100.00Lt/28.96EUR